Збільшити розмір шрифту Одесский форум

17.03.2020

Головна | Новини

«Гарячі» телефонні лінії Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

У Південному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Одеса) функціонують «гарячі» телефонні лінії (далі – гарячі лінії). Громадяни південного регіону та інших регіонів України можуть телефонувати з усіх питань, що стосуються діяльності органів юстиції Одеської, Миколаївської та Херсонської областей.

Гарячі лінії працюють щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 10:00 до 17:00 години, обідня перерва з 13:00 до 13:45 години.

Основною метою роботи гарячих ліній є доступність та оперативність вирішення питань. При цьому, громадянам не потрібно чекати 30 днів, а в окремих випадках термін розгляду письмового звернення може досягати і 45 днів, для вирішення питання. Оператори гарячих ліній Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), за можливості, нададуть відповідь на запитання під час телефонного спілкування або допоможуть у вирішенні порушеного питання протягом однієї години.

Запровадження гарячих ліній сприяє удосконаленню процесу взаємодії з громадянами, швидкому реагуванню на їх проблеми. Так, з метою підвищення довіри громадськості, надання консультацій та допомоги громадянам з питань діяльності органів юстиції – діють гарячі лінії Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Метою роботи гарячих ліній є надання, в межах компетенції, визначеної чинним законодавством, інформаційно-консультативних послуг чи правової допомоги громадянам з питань віднесених до компетенції Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Під час звернення на гарячу лінію заявнику слід повідомити оператору таку інформацію:

  1. прізвище, ім’я, по батькові та контактний номер телефону;
  2. суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги), яка зазначається стисло, лаконічно, без дублювання інформації та зайвої деталізації.

Всі питання вирішуються оперативно, із залученням спеціалістів відповідного відділу.

Якщо громадянин, який звернувся на гарячу лінію бажає отримати письму відповідь на порушене ним питання, оператор оформлює картку письмового звернення та реєструє її. Загальний термін розгляду такого звернення – до 30 днів, а якщо розгляд звернення потребує додаткового вивчення питання та збору інформації –  термін розгляду такого звернення може досягати до 45 днів.

Громадяни можуть звернутися на гарячу лінію Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса). з наступних питань:

  • діяльність відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
  • державної виконавчої служби;
  • державних та приватних нотаріусів;
  • щодо отримання інформації стосовно виконавчого провадження;
  • щодо отримання довідки про несплату аліментів;
  • порядок отримання аліментів за кордоном;
  • щодо порядку реєстрації шлюбу, народження дитини тощо;
  • щодо порядку внесення змін до актових записів цивільного стану, або їх анулювання;
  • які необхідні документи для проставлення апостилю;
  • яким чином здійснити державну реєстрацію юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців;
  • порядок звернення до Європейського суду
  • та інші питання, що відносяться до компетенції Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Якщо питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), відповідальна особа надає роз’яснення,  до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації доцільно звернутися і за можливості надає інформацію щодо місця знаходження та контактного номера телефону такого органу.

Отже, як бачимо, звертаючись в телефонному режимі на гарячу лінію громадяни суттєво скорочують терміни вирішення свого питання з 30 днів до 1 дня, спрощується шлях подання звернення та отримання інформації на питання, що цікавлять заявника.

Телефони:

(048) 705-18-21 – щодо діяльності органів та установ юстиції Одеської області;

(0512) 476-237 - щодо діяльності органів та установ юстиції Миколаївської області;

(0552) 263-725 - щодо діяльності органів та установ юстиції Херсонської області.