Збільшити розмір шрифту Одесский форум

Інгульський відділ державної виконавчої служби у місті Миколаєві Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

Інгульський відділ державної виконавчої служби у місті Миколаєві Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

Адреса знаходження: 54056, Миколаївська область, м. Миколаїв, вулиця Космонавтів, 61.

Телефони: (0512) 44-52-34, (0512) 44-51-64, (0512) 44-53-20, (0512) 44-53-34

Електронна пошта: info_ln@mkm.mk.dvs.gov.ua

Графік роботи відділу ДВС: 
понеділок — четвер
 з 08.00 до 17.00 год.

п'ятниця з 08.00 до 15.45 год.

перерва для відпочинку: з 12.00 до 12.45 год.

вихідні дні: субота та неділя.

 

Графік прийому:  щосереди з 08.00 до 17.00 год.

Для належної комунікації, відділ забезпечений безперебійним (в межах робочого часу) прийомом телефонних дзвінків:

Канцелярія – (0512) 44-52-34

Бухгалтерія – (0512) 44-51-64

Терещенко Антон Олександрович -  (0512) 44-51-64 - начальник

Суслова Марія В’ячеславівна - (0512) 44-51-64

Тарасенко Костянтин Вікторович - (0512) 44-53-34

Севастянова Юлія Володимирівна - (0512) 44-53-34

Маніло Нонна Вадимівна - (0512) 44-53-34

Брушковська Олена Василівна - (0512) 44-53-34

Щербатих Максим Володимирович - (0512) 44-53-34

Чмих Людмила Василівна - (0512) 44-53-34

Лисенко Катерина Миколаївна - (0512) 44-53-20

Гаїбов Руслан Ельшанович - (0512) 44-53-20

Степанець-Лосєва Марія Сергіївна - (0512) 44-53-20

Динник Олександр Анатолійович - (0512) 44-53-20

Ширко Сергій Леонідович - (0512) 44-53-20

Ярмоленко Марія Григорівна - (0512) 44-51-64

Рудик Олена Миколаївна - (0512) 44-51-64

Хомко Євгенія Олександрівна - (0512) 44-53-20

 

          Разом з цим, до відділу можна звернутись:

- через направлення документів поштою за адресою: м. Миколаїв 54056, вул. Космонавтів, 61.

- через письмове звернення, яке можна залишити у скриньці для кореспонденції на вхідних дверях відділу, за адресою: м. Миколаїв 54056, вул. Космонавтів, 61.

- через мережу Інтернет за допомогою засобів електронного зв’язку на електронну адресу відділу: info_ln@mkm.mk.dvs.gov.ua

Територіальна юрисдикція  

Назва відділу державної виконавчої служби

Територіальне входження (по місцю знаходження відділу)

Територіальні громади

Перелік населених пунктів

Кодифікатор адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад

Інгульський відділ державної виконавчої служби у місті Миколаєві Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

Миколаївський район (м. Миколаїв - місто обласного значення)

Територіальна юрисдикція поширюється на територію Інгульського району м. Миколаєва

UA48060150010235917

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян начальником Інгульського відділу державної виконавчої служби Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

Посада, прізвище, ім’я та по батькові

Місце прийому

День прийому

Час прийому

начальник

ТЕРЕЩЕНКО

АНТОН

ОЛЕКСАНДРОВИЧ

м. Миколаїв,

вул. Космонавтів, 61

щосереди

з 8.00 до 17.00 год.

 

 

ДО УВАГИ СТОРІН ВИКОНАВЧИХ ПРОВАДЖЕНЬ,

ІНГУЛЬСЬКИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (м. ОДЕСА) ІНФОРМУЄ:

Постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 (зі змінами) з 05.08.2019 в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), до структури якого входить реквізит «Код банку».

Починаючи з 01.11.2019 застосування IBAN стало обов’язковим для усіх клієнтів банків під час здійснення переказів коштів як у національній, так і в іноземних валютах. Тобто, всі перекази будуть здійснюватися лише з використанням IBAN. Зміни стосуються тільки номерів банківських рахунків. Усі платіжні картки, емітовані банками до рахунку клієнта, залишаються чинними.

Укладення нових договорів або переоформлення рахунків клієнтів не потрібно. Інформацію щодо номеру рахунку в форматі IBAN клієнти можуть отримати в банку.

З огляду на викладене, для отримання коштів стягнутих з боржників в межах виконавчих проваджень, всім стягувачам необхідно до відділу державної виконавчої служби надати заяви з оновленими банківськими реквізитами в форматі IBAN.

Ненадання оновлених банківських реквізитів призведе до унеможливлення перерахування виконавцями стягнутих з боржників коштів.

Реквізити депозитного рахунку відділу для зарахування стягнутих коштів:

Одержувач: Інгульський відділ ДВС у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

ЄДРПОУ: 34993225

Рахунок: UA078201720355229000000700340

Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ

МФО: 820172

Призначення платежу: заборгованість/аліменти/штраф згідно ВП № ______(ПІБ боржника)

 

Реквізити рахунку відділу (для сплати авансового внеску)

ЄДРПОУ: 34993225

Рахунок: UA538201720355169003400700340

Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ

МФО: 820172

Призначення платежу: авансовий платіж (ПІБ боржника)

 

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян працівниками Інгульського відділу державної виконавчої служби у місті Миколаєві Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) на 2021 рік.

 

п/п

ПІБ

Посада

День

прийому

Час

прийому

1

2

3

4

5

1.

 

начальник

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

2.

Суслова Марія В’ячеславівна

заступник начальника

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

3.

Терещенко Антон Олександрович

в. о. начальника - заступник начальника

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

5.

вакантна

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

6.

Тарасенко Костянтин Вікторович

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

7.

Севастянова Юлія Володимирівна

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

8.

Маніло Нонна Вадимівна

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

9.

Брушковська Олена Василівна

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

10.

Щербатих Максим Володимирович

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

11.

вакантна

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

12.

Чмих Людмила Василівна

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

13.

вакантна

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

14.

Лисенко Катерина Миколаївна

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

15.

Гаїбов Руслан Ельшанович

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

16.

Степанець-Лосєва Марія Сергіївна

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

17.

Рудик Олена Миколаївна

державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

18.

Ширко Сергій Леонідович

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

19.

Динник Олександр Анатолійович

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

20.

Ярмоленко Марія Григорівна

старший державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

21.

Хомко Євгенія Олександрівна

головний державний виконавець

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

22.

Горбань Інна Олександрівна

головний спеціаліст

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

23.

 

вакантна

 

головний спеціаліст

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

24.

Драгуновська Ольга Михайлівна

провідний спеціаліст

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

25.

Сємко Інна Сергіївна

 

провідний інспектор

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

26.

Даніцька Юлія Володимирівна

 

діловод

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

27.

 

Мотовілов Олександр Андрійович

 

діловод

Середа

з 8-00 до 17-00 перерва на обід з

12-00 до 12-45

 

Зразки заяв

ЗРАЗОК  № 1

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

Паспортні дані (серія та номер, ким виданий, дата видачі)

РНОКПП (ідентифікаційний код)

адреса для листування,

контактні телефони

 

ЗАЯВА

 про відкриття виконавчого провадження

 

Відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» прошу прийняти до виконання та відкрити виконавче провадження з виконання ___________________________________№ _______________________________

(виконавчого листа, судового наказу, ухвали, чи ін.)         (вказується номер виконавчого документа)

виданий _____________________________,   ______________________________

    (вказується дата видачі виконавчого документа),          (вказується повна назва суду),

про _________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Прошу кошти  стягнуті з __________________________________________

                                                                     (назва боржника)

на мою користь перераховувати на мій рахунок № _________________________

 

в_________________ МФО________ ЄДРПОУ_________№ картки___________

          (назва банку)                             (банківські реквізити)

 

Додаток:

  1. Оригінал та копія ___________________№ _________________ на __ арк;

                                   (виконавчого листа, судового наказу)    (номер виконавчого документа)

 

«______»____________20   р.                                           ________________

               ( дата )                                                                            (підпис)

 

 

 

УВАГА!

Здається на виконання оригінал та ксерокопія виконавчого документа

До кожного виконавчого документа подається окрема заява.

За наявності представника додається належним чином завірена копія довіреності на представлення інтересів стягувача.

 

 

ЗРАЗОК  № 2

      (АЛІМЕНТИ)

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

 

ЗАЯВА

 про відкриття виконавчого провадження

 

Відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» прошу прийняти до виконання та відкрити виконавче провадження з виконання ___________________________________№ _______________________________

(виконавчого листа, судового наказу, ухвали, чи ін.)         (вказується номер виконавчого документа)

виданий _____________________________,   ______________________________

 (вказується дата видачі виконавчого документа),          (вказується повна назва суду),

про _________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

          Прошу аліменти стягнуті з ________________________________________

                                                                     (назва боржника)

перераховувати на мій рахунок № ______________________________________

 

в_________________ МФО________ ЄДРПОУ_________№ картки___________

          (назва банку)                             (банківські реквізити)

 

Додаток:

  1. Оригінал та копія ___________________№ _________________ на __ арк;

(виконавчого листа, судового наказу)    (номер виконавчого документа)

2.   Копія паспорту стягувача та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІНН).

 

 

«______»____________20   р.                                           ________________

               ( дата )                                                                            (підпис)

 

 

УВАГА!

Здається на виконання оригінал та ксерокопія виконавчого документа

До кожного виконавчого документа подається окрема заява.

За наявності представника додається належним чином завірена копія довіреності на представлення інтересів стягувача.

 

 

ЗРАЗОК № 3

 

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу  надати  довідку  про  неотримання  аліментів з ____________________________, який проживає  за адресою: _______________

(прізвище, ім’я та по батькові боржника)                                                      (адреса боржника)

на утримання __________________ за період з 01.__.201_р.   по  30.__.202_року.

                  (доньки, сина  П.І.Б.,  рік народження)

Аліменти  за  вказаний  період  дійсно не отримувала.

Про відповідальність за надання недостовірної інформації, згідно  чинного  законодавства  попереджена.

Паспорт: серія ___ № ________  виданий _____________ «__» ____ 20__р.

 

 

«______»____________20__р.                                           ________________

               ( дата )                                                                            (підпис)

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗРАЗОК  № 4 

 

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

                                                                           

 

ЗАЯВА

 

Прошу Вас, повернути виконавчий лист про стягнення аліментів з П.І.Б. (боржника) на мою користь на утримання (доньки, сина, П.І.Б., дата народження), без подальшого виконання. Претензій до боржника по виплаті аліментів не маю. Заборгованість відсутня.

 

 

 

«____»___________20__  р.                                 ________________

               ( дата )                                                               (підпис)

 

 

ЗРАЗОК № 5

 

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

    

 

ЗАЯВА

 

Прошу долучити до матеріалів виконавчого провадження копії квитанцій про сплату аліментів на користь стягувача (П.І.Б. стягувача) на утримання (П.І.Б. доньки чи сина, дата народження).

 

 

 

«____»___________20__  р.                                 ________________

               ( дата )                                                               (підпис)

 

 

ЗРАЗОК № 6

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

____________________________

(ПІБ виконавця)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

 

 

ЗАЯВА

 

          Прошу долучити до матеріалів виконавчого провадження № ___________ копію квитанції від «____» ___________ 2016р. про оплату ___________ грн. на розрахунковий рахунок стягувача, згідно Постанови поліції № __________від «____» __________ 2016 року.

 

 

«______»____________20__ р.                                           ________________

               ( дата )                                                                            (підпис)

 

 

ЗРАЗОК № 7

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

 

 

Скарга

 

          Викладається суть скарги та при потребі автором звернення додаються копії необхідних документів стосовно суті скарги.

 

 

 

 

 

«______»____________20__ р.                                           ________________

               ( дата )                                                                            (підпис)

 

 

ЗРАЗОК № 8

Інгульський відділ ДВС

у м. Миколаєві ПМУ МЮ (м. Одеса)

 

______________________________

(ПІБ заявника)

адреса для листування,

контактні телефони

 

 

Пропозиція

 

 

          Викладається суть пропозиції (зауваження) та при потребі автором звернення додаються копії необхідних документів стосовно суті пропозиції .

 

 

 

 

 

«______»____________20__ р.                                           ________________

               ( дата )                                                                            (підпис)