Збільшити розмір шрифту Одесский форум

Перший Київський відділ ДВС у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

Адреса: 65065, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 1

тел.: (048) 705-16-79

E-mail: info_kv1@od.od.dvs.gov.ua

Час роботи відділу:

Понеділок - Четвер з 8:00 до 17:00 год.

П'ятниця з 8:00 до 15:45 год.

Обідня перерва з 12:00 до 12:45 год.

Вихідні дні: Субота, Неділя

"ГАРЯЧа ЛІНІя" НА ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ 0936162810

Наказом від 06.10.2021 № 766/03-08  Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) "Про затвердження графіку особистого прийому громадян та Графіку роботи "гарячих ліній" у відділах державної виконавчої служби Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції( м. Одеса) затвердженно:

Графік особистого прийому керівництвом:

http://just.odessa.gov.ua/files/upload/files/%D0%93%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE%D0%BC%20%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%B2%281%29.pdf

 

Графік роботи "гарячих  ліній":   http://just.odessa.gov.ua/files/upload/files/%D0%93%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%8F%D1%87%D0%B8%D1%85%20%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%B9.pdf

 

Графік особистого прийому громадян у режимі відеоконферензв'язку (посилання на Skype зв'язок: live:.cid.90296d6ec058e666

 

Графік особситого прийому керівництвом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції за допомогою програмного забезпечення ZOOM у січні 2022 року доступний за посиланням:

http://just.odessa.gov.ua/files/upload/files/%D0%9D%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%20%E2%84%96%20666-03-09%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2023.12.2021%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2.%20%D0%93%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D1%83%20%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%8C%202022%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83.pdf

 

 

Інформація щодо відкритих рахунків Першого Київського відділу ДВС у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) для зарахування коштів

Депозитний рахунок для зарахування боргу:

р/р UA588201720355269000000701011 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 41406776 (в призначені платежу зазначати номер виконавчого провадження або прізвище державного виконавця)

 

Рахунок для зарахування авансового внеску:

р/р UA518201720355159000000701011  в ДКСУ м. Київ, МФО 820172,
ЄДРПОУ 41406776 (в призначені платежу обов'язково зазначати: реквізити виконавого документа та П.І.Б. боржника за кожним виконавчим документом)

Графік особистого прийому громадян працівниками

Першого Київського відділу державної виконавчої служби у місті Одесі

Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) 

п/п

ПІБ працівника

Посада

Номер телефону

Часи особистого прийому

1

Саламаха Вадим Володимирович

В.о. начальника відділу

705-16-78

Понеділок

09.00-12.00

2

Дмитренко Оксана Юріївна

Заступник начальника відділу

705-16-80

Середа

09.00-12.00

3

Сокол Юлія Степанівна

Головний державний виконавець

705-16-82

Середа

09.00-12.00

4

Перчик Віталій Олександрович

Головний державний виконавець

705-16-75

Понеділок

09.00-12.00

5

Назарова Валентина Валентинівна Старший державний виконавець 705-16-74

Середа

09.00-12.00

6

Сульжик Валерій Вікторович

Старший державний виконавець

705-16-77

Понеділок

09.00-12.00

7

Семенішина Юлія Миколаївна

 Державний виконавець

705-16-76

Вівторок

09.00-12.00

8

Стрельчук Олександр Васильович

Державний виконавець

705-16-86

Понеділок

09.00-12.00

9

Загребельний Олександр Валерійович

Державний виконавець

705-16-74

Понеділок

09.00-12.00

10

Рибальченко Крістіна Сергіївна

Державний виконавець

 

 

11

Мазур Наталія Русланівна

Провідний спеціаліст

705-16-76

Щодня

12

Москалаш Денис Миколайович

Спеціаліст

705-16-79

Щодня

13

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

Дислокація дільниць Першого Київського ВДВС у місті Одесі доступна за посиланням: http://just.odessa.gov.ua/files/upload/files/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%92%D0%94%D0%92%D0%A1%20%D1%83%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%96.pdf

 

 

 

Закон України «Про звернення громадян». Основні поняття та терміни розгляду. Мета, завдання, сфера дії закону. До уваги громадян

З метою законодавчого врегулювання норми, визначеної статті 40 Конституції України, 2 жовтня 1996 року був прийнятий Закон України №393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі - Закон № 393). Він регулює питання практичної реалізації конституційного права:- вносити в органи державної влади, об’єднання громадян (відповідно до їх статуту) пропозиції щодо поліпшення їхньої діяльності;

- викривати недоліки в роботі;

- оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів.

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція - це звернення громадян, де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб. Тобто, такі пропозиції, що мають громадський інтерес і значення, а їх реалізація дає змогу вдосконалити суспільні відносини, впливати на них.

У зверненнях-зауваженнях висловлюються думки, міркування, судження щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, удосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших галузей, сфер діяльності держави і суспільства. Звернення-зауваження може містити й докір, закид, вказівку на помилки у роботі органів виконавчої влади, поведінку посадових, службових осіб тощо.

 

Заява - це, як правило, письмове звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки у діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захисту законних інтересів громадян, порушеного діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів і органів місцевого самоврядування, установ, організацій, об’єднань громадян, підприємств, посадових осіб.

Звернення, незалежно від його виду (пропозиція, заява чи скарга), може бути усним - викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі чи письмовим - надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, а також електронним зверненням, надісланим з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Стаття 5 Закону № 393 передбачає вимоги до письмового (електронного) звернення, а саме заявникові необхідно:

- адресувати звернення тим органам, установам, підприємствам організаціям чи посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненні питань;

- вказати у зверненні своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання.

 В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним;

- викласти у зверненні суть порушеного питання

- підписати письмове звернення особисто із зазначенням дати.                                                                    

Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Якщо звернення оформлено без дотримання цих вимог, воно повертається заявникові з відповідним роз’ясненням не пізніше 10 днів від дня його надходження.

У випадку, коли воно надіслано не тому адресату, до чиєї компетенції не належить вирішення порушених у ньому питань, воно у п’ятиденний термін пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється автору звернення.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого не можна встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає згідно частини першої статті 8 Закону № 393.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. У цьому випадку немає значення - задовольняє прийняте рішення заявника чи ні. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

Згідно статті 20 Закону України "Про звернення громадян" терміни розгляду звернень громадян 

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань,

порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Плата за розгляд звернень громадян не справляється.

До уваги громадян!

Під час дії воєнного стану примусове виконання рішень, місцем виконання яких є Херсонська область, здійснює відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).